Treasure Forest
Copyright © 2010 Nagy Péter

Negyedik évszak - negyedik modul

Cél:

  • Az alapmodulban definiált operáció gyakorlása, változások a külső környezetben, a stratégia megváltoztatása, aktualizálása és korrekciója, változáskezelés, kríziskezelés, szintetizálás, lezárás.

Tartalmi egységek:

  • A két program közötti vezetői történések feldolgozása.
  • Személyes célok követése, hol tartok most a személyes céljaimmal?
  • Szerepváltás, új szerepek kipróbálása a definiált keretrendszerben, szervezetben.
  • Változások a környezeti feltételek között. Stratégia korrekciója, kiegészítése, új stratégia elfogadtatása és kihirdetése.
  • A változások szakaszai, a változások bekövetkezésének törvényszerűségei.
  • A változásokhoz való emberi viszony jelenségei és az ezekkel kapcsolatos vezetői feladatok.
  • A Tanuló szervezet és a szervezeti tanulás rendszerszerű működtetése.
  • A személyes vezetői tanulás jelentősége – a mérésként használt két kérdőív- Menedzsment készségek kérdőíve, ARP kérdőív - eredményeinek elemzése és összehasonlítása.
  • Az érzelmi intelligencia és a stressz-kezelés kapcsolata. A rezonáns és a disszonáns vezető.
  • A csoportfejlődés fázisai és a csoportdinamika tartalma és jelenségei.
  • Személyes záró-konzultáció és írásos visszajelzés valamennyi résztvevőnek.
  • Személyes és csoportos visszacsatolás a személyes és a csoportos teljesítményre. A csoportműködések és a teljesítmények értékelése szóban és írásban.
  • Összefoglalás, szintetizálás.
  • A személyes vezetői akciótervek végleges verzióinak elkészítése.
  • Programzárás.